Home / Marketing / Megújult a Facebook üzenőfala

Megújult a Facebook üzenőfala

A Facebook alternatív hírfolyamot kínál az üzenőfalakon, amely akár nekünk is tetsző közösségi tartalmakat közvetít. Lehet, hogy ezeket a közösségi oldalakat eddig egyáltalán nem ismertük, de most a lehetőség mindenki előtt nyitva áll.   Az FB már márciusban tesztelte az alternatív üzenőfalat a mobil alkalmazáson keresztül és olyan közösségi tartalmakat osztottak meg a felhasználókkal, amelyek nagy valószínűséggel tetszést aratnak. Ez a lehetőség mára már mindenki előtt elérhető akár a számítógépeken keresztül is.

Ez az új hírfolyam a „Felfedező hírfolyam” nevet viseli, nem véletlenül, hiszen tényleg felfedezéseket tehetünk általunk eddig nem ismert oldalakon. Lehetőségünk nyílik a továbbiak lehetőséget választva még további új hírfolyamokat is megtekinteni. Ezt egy kis rakéta ikonnal jelzik számunkra. Csak olyan oldalak jelennek meg itt, amelyeket még soha nem lájkoltunk. Az egyes üzenőfalakon megjelenő hírfolyamok egy algoritmus segítségével kerülnek kiválasztásra. Ezek azok, amelyek nagy valószínűséggel érdekelnek bennünket. A már jelenleg is követett oldalakkal nagyon hasonló tematikával rendelkező oldalakat fogunk itt találni. Az is elképzelhető, hogy egy ismerősünk által kedvelt oldalról van szó. Ide érkezhet akár egy lájkolt videó is. Sok esetben maga a Facebook is jelzi számunkra, hogy miért éppen azt az adott tartalmat ajánlja számunkra.

Egy 2017-es másik újítása a Facebooknak a Messengerben érzékelhető, hiszen már itt is lehetőségünk nyílik a lájkolásra és a szmájlik használatára. Minden statisztika azt mutatja, hogy ez az újítás nagyon bejött sok felhasználónál, hiszen naponta küldik a szmájlikat egymásnak.  A legnépszerűbbek a szívecskés szmájlik. Az újítást még áprilisban vezette be az FB, de 2017 június közepéig már 2 milliárd szmájlit küldtek át a felhasználók egymásnak a Messengeren keresztül. A második legkedveltebb a vigyorgó szmájli és a harmadik helyen végzett a lájkoló szmájli. Egészen a negyedik helyre csúszott vissza a síró szmájli. Közelednek az ünnepek így érdemes körülnézni, hátha van valamilyen ünnepi hangulatú szmájli is a Facebook eszköztárában.

Check Also

Miért jó, ha van marketing terv?

A marketing terv minden vállalkozás számára létfontosságú, hiszen ez olyan, mint egy vendéglőben az étlap. …