Home / Életmód / Miből áll az Aviva női torna?

Miből áll az Aviva női torna?

változásműhely.hu linkre kattintva mindent megtudhatsz arról, hogy hogyan tud az Aviva torna nőknek segíteni. A saját tested működésével nem árt, ha tisztában vagy. A szervezet működését mindenkinek el kell fogadnia, de az sem árt, ha értjük is. A testünk természetes funkcióival az Aviva torna segítségével kapcsolatot teremthetünk. A kiegyensúlyozott működéshez a torna elengedhetetlen. A módszer segítségével ki lehet alakítani a kötődést testünkkel és ellazító gyakorlatokkal a női szervek működését be lehet indítani. Ezen felül a testünk öngyógyító folyamatainak beindításában is hathatós segítséget nyújt. Egészségügyi problémák esetén megelőzésre és megoldásra is javasolt a torna. Aviva Gabriella Steinernek köszönhetjük ezt a különleges tornát, aki fizikoterapeutaként fejlesztette ki a módszert.

Az ellazító és a beszorító gyakorlatoknak köszönhetően a petefészek és a méh működését támogatja, emellett a hormonszintet is a megfelelő egyensúlyba hozza. Az Aviva tornát sokan hormontornaként emlegetik. Az urológiai és a nőgyógyászati eredetű megbetegedésekre kifejezetten ajánlott, de a mellékvese, a pajzsmirigy működésre is jótékony hatással bír. Változókorban lévő hölgyeknek és súlytöbblettel küzdőknek az Aviva torna segíthet a problémák leküzdésében. Nem csak hölgyek, hanem urak is igénybe vehetik ezt a módszert, így a szervezet öngyógyító folyamata sokkal gyorsabban beindulhat. A helyes légzést és a táplálkozást az Aviva módszer szintén tartalmazza, amelyek egy komplex eszköztárként jelennek meg. A tornagyakorlatok mellett az Aviva módszer oktatója életmód tanácsokkal is ellátja a résztvevőket.

A torna során olyan gyakorlatokat kell elvégezni, amelyek az úgynevezett „Dolgozó Zónában” serkentik a vérkeringést. Ez a zóna a köldökünkig tart egészen a combtőtől kiindulva. Csípőforgatások, medencebillentések, akupresszúrás pontok masszírozásával lehet elérni a legjobb eredményt. A torna a teljes testünket átmozgatja és erősíti az izomzatot is, valamint serkenti a vérkeringést. Vérkeringési zavarban szenvedőknek ezért kifejezetten ajánlott a gyakorlatok elvégzése. Még azokat az izmokat is megmozgatja, amiről talán nem is tudunk. Lapockák közötti izmok, a farizmok, a gátizmok, a medence izmok, az alhasi izmok és még sok más, amiről még csak sejtésünk sincsen.

Check Also

Jegygyűrű viselése az üzleti életben? Komoly előnyei is lehetnek!

Ha egy nő az üzleti életben akar érvényesülni, különös figyelmet kell fordítania a megjelenésére. A …